SuperGirl
Kawan, Couple, Break, Musuh, !
Wednesday, April 4, 2012 8:52 PM | 0 comments

Assalamuailaikum and morning everyone !
Dalam pagi ni yang keadaan nya yang agak dingin , ringan kan jari nak menaip jugak ! haha .

Okay one two threee gooooo !
Haha ayuh dimulai dengan cerita yang tak berapa nak cerita. sebelum tu ayuh tatap muka aku yang tak berapa nak lawa tu hihi !


Eh omelnya anak pakcik norarmi ni . bhahaha tengok muka ni macam ikut ayah , tapi ikut macam ibu pulak haha .
K lari tajuk :3


Lets go ~
Guys korang pernah couple tak? Of course la pernah kan. gila tak pernah kan. Kalau korang putus korang bermusuh tak dengan ex korang? I think 98% orang yang couple bila break akan bermusuh . Right? Tak akan contact macam before couple dan tak akan berborak macam before couple. Jyeahh normal laa itu semua. Aku pelik laa , kenapa bila dah putus mesti tak akan tegur and bla bla bla blaaaa.Tolong bagi tahu aku jawapan dia, sbb aku nak tahu . haha !

Aku dengan ex ex aku semua syukur laa tidak bermusuh or whatever, walaupun mereka pernah buat mcm mcm dengan aku. tapi takde guna nak bermusuh dengan mereka yg perna jadi sebahagiaan dalam hidup aku , right? Cume ada sorang je ex aku yang terover lebih dengan aku, hahaha budak budak lagi tu, biasa laaa kan hahaha ,

Bila dekat fesbuk happy je tengok si polan cakap dekat si pulun "i love you so much dear" Happy je tengok mereka kan . tapi besok tu aku buka page dorang balik, tengok dah break. semalam beriya iya cakap "i love you " bagai. alahai sadisnya ! Bila tu update status si polan maki si pulun, si pulun maki sipolan. Sampai tak sudah la cam gitu gayanya ! Putus tu putus jela , kenapa nak sakit kan hati dengan maki si polan or si pulun tu ? Takde gunanya laaa ~ Sungguh aku tak mengerti laaa. Tapi bila tengok orang putus , aku pulak yang rasa macam sedih, Kelakarkan .

Tu yang aku malas nak couple, takut macam tu la jadinya, cakap i love you , i sayang you, i tak nak tinggal kan you ! Puihhh laa semua tu, cakap je macam tu esok lusa tak engat dah ape dia cakap kan ! Orang yang nak bertunang esok pun boleh tak ajdi tunang, orang yang dah kahwin pun boleh cerai berai inikan pulak kita yang baru tatih nak couple ni. Lumrah kehidupan semua tu kan. Bila putus nye mesti cakap, takde jodoh. Takdir yang tentukan, Kenapa nak salah kan takdir , haish tak faham aku hahahaha .

Itu lah aku nak cakapkan nya, aku nak pesan dengan diri sendiri  jangan mudah bagi hati dan perasaan kita dekat orang yang belum tentu jodoh kita, right ?
 okay laa semua kita ketemu di lain hari mmuahhhh ! Bhahahaha .




OLD