SuperGirl
Makcik Kepoh :3
Monday, March 26, 2012 7:52 PM | 0 comments

assalamuailaikum and hi everyone. watchaa doing hehe. hehe sorry sebab dah lama tak update belog. busy sikit hehe, so ayuh kita mulakan cerita :) 

Semua dah dimaklumkan 21.03.2012 hari tuh keputusan spm keluarkan. So result nya rahsiaaa ~ haha. And then sabtu dekat kampung ada kenduri arwah atuk. but family gerak balik kampung dulu tinggal aku sorang sorang tak balik lagi. sebab nak pergi karnival dekat parkson. after pergi karnival ayah jemput and terus balik kampung. 

Sampai kampung dalam pukul 3.00 macam tu. sampai je kampung acu(masih muda lagi baru 22) and kak mira tengok adnan sempit. wah aku pun join sekaki,after that duduk borak borak. padehal byk kerja nak buat ni. haha takpe kenduri kali ni tak banyak kerja sebab banyak order dekat luar je kan. hehe dalam pukul 5. bilik air jadi sesak, mana tak nya semua nak mandi. aku , kak mira and acu kena bentang carpet dekat atas rumah, okay wel tu memang tugas kami hehe. sonok sonok bentang carpet. tiba tiba aku menjerit. eeeuuuwwwww cicak ! sumpah seranah semua keluar. haah kelakar habis, 

bila dah malam tunggu orang kampung & org surau dtg. time tu semua da duduk dapur , bajet ayu msg msg time tu haha. and ayah panggil suruh tutup tv, aku pun dgn gentle nya pergi depan tutup tv. and tiba tiba makcik a.k.a sepupu ayah aku tanya. " eh spm dapat berapa" aku jawab la "ada la sikit" makcik ni cmm tak puas and tanya lagi "sikit tuh berapa 4 ke 3 A" aku geram laa kalau ckp dgn org tak faham ni. and aku ckp jelaa "okay la result boleh buat sambung study" terus aku blaaaa .

lepas kenduri maklang dtg dekat aku , dia cakap yg makcik tu suruh acik mus tanya maklang, aku dapat berapa spm. Mak ai mcm tu sekali dia nak tahu aku dapat berapa. ya allah tak pernah lg aku jumpa org mcm ni . tah ape ape . menyampah lak aku >< . mak cik mak cik. jangan sibuk pasal hal orang laaaa! dulu kecik kecik rapat jugak dengan makcik ni. tapi ada satu masalah yg buat aku sekeluarga tak berapa gemar kan dia. nasib baik la dulu aku pernah suka anak makcik tu. haha tu zaman kanak kanak dulu .

Eh tu jela untuk hari ini . K byeee :D


OLD | NEW