SuperGirl
what your problems dear.
Wednesday, February 29, 2012 11:44 PM | 0 comments

what your problem dear.
kau datang bulan ke pagi pagi dah mengamuk.
kau betul ke tak ni.
kau waras lagi ke tak.
kau buat mood aku hilang serta merta.
kau buat aku hangin pagi pagi ni tau.
kau kejam tahu tak!

Tarik nafas perlahan lahan.
dan senyum :)
nak tahu sebab aku marah , nah ni aku nak bercerita.

Macam gini pagi tadi A hantar IM,
terkejut la sebab tak sekolah ke hape dia kan.
baca laa perbualan aku dgn A .

  • 5 hours ago

    • Huii
  • 5 hours ago
    Kyra Norarmi
    • tak sekolah?
  • 5 hours ago

    • Tak you, kasut sekolah tapak tercabut
  • 5 hours ago
    Kyra Norarmi
    • hahaha alasan budak
  • 5 hours ago

    • Haihh sukahati you lah, sedangkan umur beza setahun dah berlagak macam orang dah berkerjaya dah
  • 5 hours ago
    Kyra Norarmi
    • Jelouse ckp jelouse


  • 5 hours ago

    • Lahh nak jealous apanya pulak ni, eh sikit pun tak kot rasanya.
    • You 18 i 17, lahh beza setahun je kot,
    • You ni sekarang kerja tetap ke? kerja yang boleh tanggung anak-2 semua?
    • Yelahh you kan dah berkerjaya
    • Sedangkan ramai lagi yang lebih tua dari you, so jangan lah menghina orang kay
  • 5 hours ago
    Kyra Norarmi
    • yang you gelibak ni knp . ada i hina you ke
    • tah pape lahai !
    • okay i salah puas
    • k mengelibak
  • 5 hours ago
    • Eh you terima kasih lah eh remove, tak sangka pulak you macam ni dengan i. rupanya ada perasaan benci dekat i eh. ohh yelahh
    • Ehh, asal takblock?
  • 5 hours ago
    Kyra Norarmi
    • you tuh pagi2 buat mood i hilang apa masalah you hah ? ouh da tak 
      boleh bergurau , nak block haa kejap !


Aku tak faham dengan dia , rasa nak letup je kepala dia.
die kena sawan agaknye tiba tibe gelibak nak marah,
Bila aku dah block die, memekak hantar text bagai.
tak faham doe aku dengan kau.
dulu kau bergurau lebih lebih ada aku marah mcm tu.
takde kan.
Kau ni sakit jiwa la.
Okay aku rasa mcm entahlaa

Nah aku da block kau.
Malas aku nak layan kau.
sedangkan kita dah kawan 2 tahun kan.
Kisah pulak aku semua ni.
Okay nyirap gila sekarang.
Kau baru putus cinta kan tuh yg mengelibak tak tentu pasal.
Okay aku malas nak cakap apa apa
aku ni lain sikit sekali dah sentap tu
memang tak boleh buat apa laa

Okay mmuahhhh sikit :*

OLD | NEW