SuperGirl
Kau berjaya kali ni , bagus .
Monday, February 27, 2012 8:27 PM | 0 comments

Tak semua manusia yang bahagia sekarang.
Tak semua manusia mampu tersenyum sekarang.
Kenapa manusia suka sangat berdengki dengki ni.
Apa kita dapat kalau kita berdengki.
Satu yang kita dapat iaitu dosa ye anak anak.

loser gila rasa diriku bila kawan aku snap gambar
dikala aku lagi bersedih



siapa yang nak kan perpisahan haa.
cuba habak mai.
tapi sekarang ramai yang dok suka couple lepas tu break.
apa yang best sangat couple putus couple putus ni.
habak mai.

ibu selalu cakap "hormat kaum adam"
ya aku hormat sangat pada kaum adam.
tapi ada kaum adam nak hormat kaum hawa.
ada atau tidak kaum adam hormat kaum hawa tidak aku pasti.
dalam hal perpisahan tidak tahu untuk menyalahkan hawa atau adam.

tapi aku nak cakap kau berjaya untuk kali keempat.
empat kali aku dilakukan seperti orang bodoh dan diperbodohkan.
tahniah adam, kau berjaya !
mungkin kali pertama mampu untuk aku maafkan kau.
tapi ini sudah kali keempat.
mana hati dan perasaan kau wahai adam
tidak cukup lagi ke

aku dah terkena badi apetah kejadah nya
sampai aku jadi macam ni
ya mungkin kena mandi bunga ros bukan bunga taik ayam
untuk buang badi tu agaknya
ya mungkin

bila kau nak berubah
bila kau nak jadi lebih matang
bila kau nak stop sakit kan hati orang
bila kau nak belajar untuk serius
bila dan bilaa yayaya idontcare

kau datang tanpa diundang
lepas tu kau berambus tanpa disuruh
apa semua ni kata kan pada aku
kau nak main kan aku yaa
jangan bikin dajal yaa sama aku
nanti kaki atau pun cangkul makanan untuk kau
kau dikira beruntung sebab aku tak bagi pujian mahal dekat kau
bersyukur la wahai adam

maaf aku untuk kau dari 2008 sampai la sekarang tak pernah habis
eh kau tahu tak letih tau nak maaf kan kau je
penat tahu !

cukuplaa aku penat dengan permainan murahan kau tu
kalau mahal nak jugak aku ikut permainan kau tu
aku dah sedia dari awal lagi untuk hadapi permainan murahan kau
sebab tu aku tak sedih sangat bila kau tinggalkan aku
cuma saat tu aku rasa nak baling semua benda dalam bilik aku tu dkt muka kau
cuma aku takut muka kau yg putih lagi handsome tu cacat

cuma seketika sahaja permainan kau
aku bersyukur sebab tidak kena teruk dengan permainan murahan kau
kau katakan pada aku " adam(bukan nama sebenar) faham perasaan kyra"
Puihh banyak banyak , kalau kau faham ini kah hadiah yg sepatutnya kau bagi
cukup jangan hantar text dekat aku lagi
itu semua lagi buat aku sakit mental ngerti !
nanti aku takut kau jumpa aku dekat tanjung rambutan 

letih penat letih penat berbu ribu kali aku cakap
aku ikhlas semuanya 
aku bukan TUHAN nak balas kan semua nya
biar TUHAN yg balas perbuatan murahan kau
aku berdoa agar tuhan bukak hati kau untuk jadi manusia yg lebih matang
AMIN



aku suka senyum lebar lebar
tapi adakah aku sedang gembira sekarang
adakah aku sedang bahagia disamping kau adam
jawapan nya TIDAK dan TIDAK

syukur pada tuhan kerna sekarang aku matang sedikit
dan tidak mudah menangis kerana permainan murahan lelaki 
mungkin kerana aku sudah kuat 
walaupun berat badan 43kg

akhir kalam terima kasih atas semuanya adam 
semoga bahagiala kamu 
tatatititutu :DD

p/s : ADAM *bukan nama sebenar*


OLD | NEW