SuperGirl
Fakta tentang Lelaki & Wanita .
Thursday, February 9, 2012 3:30 PM | 0 comments



Selamat Membaca moga anda terhibur .

Salam semua , salam satu dua dan tiga malaysia HAHA .
Okay aku gelabah kan , Haish ><
Dah lama tak update kalau tak selalu muka aku ni yg update .
Hope korang sihat sejahtera okay .
Jangan tanya kenapa aku tak update update ,
Nyah busy laa , dekat rumah nak kena jaga anak .
K saya tipu :p
Dah lama tak mengelabah dalam belog ni kan haha.
Ni aku ade benda nak kongsi .
Nak baca jom laa , kalau tak nak baca , goodbye ><

Okay nak kongsi kan fakta tentang Lelaki dan Wanita .
Ayuh kita mula kan hehe .

Lelaki   : Susah nak fokus sesuatu perkara terutamanya yang membabitkan perhubungan ,
Wanita  : Senang fokus pada sesuatu perkara walaupun remeh temeh

Lelaki  : Emosi ibarat getah.Bila mrh perasaan akn menegang dan akn kundur bila marah dah surut .
Wanita : Emosi bagai ombak , datang dan pergi. Sebab tu perasaan marah diaoranf ssh surut .

Lelaki : Lebih suka menyendiri dan menjauhkan diri apabila tertekan
Wanita : Apabila tertekan , Biasanya dorang ni lebih senang meluahkan ape yg dorang rasa .

Lelaki : Apabila perasaan tergugat, lebih senang berdiam diri tanda protes .
Wanita : Apabila perasaan tergugat, lekas melenting & protes secara terang-terangan

Lelaki : Mempunyai perasaan cinta yg fleksibel, mudah berubah bila bertemu yg lebih baik .
Wanita : Setia pada cinta dan sukar tergugat 

Lelaki : Sukar minta maaf tetapi senang melupakannya
Wanita : Senang minta maaf walaupun tidak mudah melupakan

Lelaki : Apabila rindukan awek, biasanya lebih senang melalukan perkara lain mcm melepak dengan kawan kawan atau bersukan .
Wanita : Lebih senang melayan perasaan rindu sendirian , menulis perasaan & mendengar lagu cinta .


Benda ni tak semua akan berlaku , bergantung pada diri korang dan jugak diri aku sendiri . So pandai pandai la nak faham apa yg aku tulis walaupun korang tak faham kan hehe :) Ni semua fakta okay bukan auto orait hehe , tanya diri korang sendiri dan korang akan ketemu jawapan die okay hehe .



P/s : jangan tanya siapa mamat sebelah tuh eh ,kbai semua :)

Terima kasih sudi membaca haha :)

OLD | NEW