SuperGirl
Selamat Tinggal SMKSA , Goodbyee kawan :3
Tuesday, December 6, 2011 4:44 AM | 0 comments

assalammuailaikum + annyeong chingu :)
Dahh buat buat faham jela ape aku tulis tu haha .


Aku merdekaa yahoooooooooooo . menjerit sorang sorang huhak :3
Dan aku bukan lagi pelajar sekolah bukan okay sayang semua .
Bukan okay aku ulang bukan dan bukan . 
Hari ni last pakai baju sekolah , kasut sekolah tudung sekolah . kain sekolah ahha .
Korang ade tak ade kan sebab next year sekolah lagi kan hahahaha .
Kejam betul ank norarmi ni .
Okay terus kepada cerita sebernanye ,


Pagi plus tengah hari sikit pergi sekolah sebab ade paper last ekonomi .
paper one , lepas tu paper two . hati dah melonjak lonjak bila nak habis ni ,
Lepas tuh Bukh keluar dewan terus menjerit merdeka .
sakai laa , aku tak habis jawab lagi haha .
lepas tu pukul 3.35 aku pun keluar kawan kawan dah tunggu depan dewan , terbaik laa kan .
Snap gambar sane sini sementara tunggu kawan kawan lain tak keluar lagi .
Eee beronok ronok aku tadi haha .
Budak lelaki heboh suruh tanda tangan dekat baju , cantik la baju masing masing dengan tandatngn .
Lepas tepat pukul 4.00 kawan kawan keluar dewan aaa ape lagi menjerit laa .
Lepas tu sesi baling tepung dilaksana kan .
Seronok , mula mula tak kena .
Aku berlari keluar , tah siapa stad baling tepung dekat aku .
Sakit jiwa aku , depan pintu sekolah terus kena baling .
Arghh beronok laa aku kan haha .
Lepas tu makan kek hanim tu semua , irfan kejam makan kek letak kat pipi aku .
Eeeee dengan krim die pergh memang tak laa kejam :3
Dengan mirul letak tepung dekat muka aku . 
dengan selsema aku ni kena tepung pergh :3 asma aku ahhaha .
Lepas tu snap snap gambar depan sekolah , jahanam depan sekolah kena tepung haha .
Lepas tu ajak membe baling kek dekat amirul , haha amik kau kena balas dengan aku .
Haha sesi balas membalas , onok angat . 
Mirul kejam kejar aku nak letak kek kat muka aku , berlari aku haha 
ape pun tak bole sampai  kaki aku masuk lobang , dengan tangan aku merah mirul buat :\
Hhahaha memang nak tergelak habis laa aku kan .
Lepas tu balik kat tempat parking motor nak balik ,
si brown dengan ipan lalu naik motor baling telur kena lyda and huzey .
Nasib baik aku tak kena haha .
tapi hari ini paling best waa cakap lu .


Okay sampai part yg ni aku sedih sikit tau .
Korang jangan sedih okay senyum jea bace tau tau .
Lepas ni tiada lagi dengar gelak ketwa kuat kuat si bukhairi .
Tiada lagi dengar panggilan sepet dari mirul untuk aku .
Tiada lagi husaini dengan asyik tengok cermin ,
Tiada lagi huzey yg selalu kena drop dgn mirul and bukh .
Tiada lagi anip dan baby yg suke menjawab ape cikgu cakap .
Tiada lagi dengar suara nyaring qaqa , 
Tiada lagi gosip gosip dalam kelas dengan eyna ,
Tiada lagi kutukan kutukan khas untuk amin .
Tiada lagi dengar suara dari tyna , yanie and bella .
Tiada lagi aten yg suke curi barang aku lepas tu die pulang kan balik ,
Tiada lagi gurauan antara aku dengan farahin .
Tiada lagi senyum comel dari fadhilah , diyana , chee and sabriena .
Tiada lagi gaya macho dari farhan , jambu dengan mandeep .
Tiada lagi irfan yg suke tidur dalam kelas bersama maidi .
Tiada lagi hanim yg seorang pendiam kononya .
Tiada lagi lyda yg sering ade dengan cermin ajaib die tu ,
Tiada lagi meen yg suka gelak kuat kuat , kembar bukh lateww .
Tiada lagi tyra yg jadi pembuli aku .
Tiada lagi diong , yong semua yg suka buat hal sendiri .
Tiada lagi yang yg suke tidur dalam kelas haha .
Tiada lagi areen yg comel loteww tuuu .
arghh aku sedih laaaaaa :\
air mata plishh jangan keluar :3
Lepas ni tiada lagi rehat same same , pergi toilet same same . merayau same same .
Lepas ni siapa nak ketip kuku aku , selalu tyra and meen yg ketip kan :3
Lepas ni tak dengar mirul kutuk kutuk aku :3 hahaha .
Aduhai sebak doe .


aku harap kita tak akan berpisah untuk selamanye .
Ingat ape pun terjadi kita tetap bersama . 
Aku harap korang tak lupa kan aku yg kecik ni hihiw .
engat sape lupa aku , aku bakar die .
Nanti aku kahwin aku ajak korang jangan risau :)
Okay laa nanti aku menangis sebab update ni ,
Okay pape pun persahabatan adelah paling terindah ,
Take care guys , ingat aku dimana sahaja :)



Korang yg terbaik dikalangan terbaik .
Sayang korang plus plus ,
Esok pergi dating dengan korang tengok ombak rindu , sukee nyewww .
hehe nak kasi kiss sikit mmuahhhhhh :*

OLD | NEW