SuperGirl
Dating dating :)
Wednesday, December 7, 2011 7:08 PM | 0 comments

Assalammualaikum , hihiw .


Tadi kan kite kan pergi hang out dekat jusco dengan boypreen & girlprenn kite .
Onok angat haha .
Okay tunggu lyda & pyka datang rumah amik aku and tyra dekat rumah kau .
Gerak pukul 12 sampai jusco .
Masing masing tak sampai lagi bila aku dah sampai so tunggu dorang depan popular .
Tunggu dorang sempat snap snap tau haha .
Dorang pun sampai okay cantik semua pakai kemeja haha .
Cume eyna and huzey and maidi jea tak . NM
Lepas tu nak tgk OR , tapi OR full .
Yg ade ukul 5.20 haha mmg tak laa kan .
Tapi mcm okay jea sbb nak sgt tgk OR .
Dorang pun tak kisah , so pergi beli tiket .
Tapi lama lagi nak tunggu pukul 5.20 .
So kitaorang pun ape lg makan kenyang kan perut ,
Pukul 2 nasuk green box karoeke .
Haha 3 jam dalam tuh memang syok laa kan ahha .
Masing masing menyumbang kan suara dan merosakkan lagu .
Haha kelakar sangat .
Awal tahun kita nyanyi jugak , akhir tahun pun kita nyanyi pe karoeke kan haha .

Lepas habis pukul 5 gerak keuar tunggu pukul 5.20 lepas dekat atas haha .
Ape lagi snap snap gambar eee sonok nyeww haha .
Lepas tu masuk wayang , eyna & maidi tak join .
Masuk wayang amik tempat empat atas empat bawah .
atas bukh , mirul , aku & pyka . Bawah anip , tyra , lyda & huzey .
Macam biasa cerita tuh sedih semua org pun cakap kan kan .
Lepas tuh dah sampai part part sedih , aku tahan lagi .
si pyka dah menangis dulu , aduhai sedih bona tuh kawan haha .
Tengah syok syok nengis , popcorn boleh jatuh .
Haha memang bersepah la tempat tuh dengan tisu die haha .
Kelakar laaa , tapi best hang dengan korang ,
Aku tak tipu ahha . Next time hang la lagi .
Before rakan rakan pergi plkn haha .
Okay laa tu jea nak story hari ni haha , 
sengal haha bye semua :)



p/s : nak cakap aku sayang korang sesangat , lepas ni ringan kan jari korang untuk call aku okay . Loveyouguys sumpah <3


OLD | NEW