SuperGirl
Aku melatah ohmaigod :3
Friday, December 23, 2011 5:24 AM | 0 comments

Hello peepsss , eceh how are you guys .
Hope baik baik lah hendaknyew yew ,
Ekceli titer tindu tangat tangat sebab dah alme tak meng-Update belog .
Atuyai titew busie lerww hihiw ,
Surriew yeww .
Ya Allah kalau cam gini aku cakap dengan ibu aku .
Mahu dia cakap aku kena sawan angsa :)
Hahahahahaha , dah sikit jela gelak jangan banyak banyak .

Okay kebenaran dan sebernanya .
Aku tak tahu nak update ape hahahaha ,
Gelak sikit , sopan sopan cam gini hihihiwww .
Okay lari topik .
Dan tiba tiba aku terfikir nak update pasal melatah ,
Korang tahu tak melatah tu ape .
Kalau tak tahu kalian pergi tadika balik atau mane mane tempat belajar ye ,

Dulu masa sekolah rendah kan , boleh di cakap aku ni melatah .
Tak percaya kan aku melatah , muka aku muka comel tak kan melatah kot .
Tapi kalau tak percaya tanye kawan kawan aku .
Aku start melatah semua nya dari kawan aku NURUL NABILA .
Disebabkab die aku musnah dek kena usik dengan manusia di sekolah mahupun dijalan raya .
Jom ramai ramai salah kan die , boooooooooo .
Haha dulu aku ni nakal plus degil plus jahat kecik kecik dulu .
Gatal sangat nak mengusik orang yg melatah kan ,
Sebab aku rasa kelakar bila tengok orang melatah ,
Haha lagi lagi kalau orang tua , haha semua haram jadah dia sebut hahaha .
Okay sekarang pun aku tengah tergelak ingat kisah kisah zaman nakal .
Tuh la orang ckp kalau kalau kita suak usik orang melatah .
Kita pun boleh terjebak sekali melatahnya ,
Dan semau tuh akhirnya terkena dekat muka aku balik ==
Start dari tu semau duk cucuk sane cucuk sini .
Dan ibu pernah marah sebab aku melatah .
Hish kelakar laaa kalau diingat kan .
Aku pernah menangis sebab orang usik aku , 
Now baru aku tahu mcm mane perasaan org melatah ahha ,
Dan aku gembira sebab penyakit melatah tuh dah tak ade dalam kamus aku .
Haha ade pun tak melatah kuat mcm dulu .
Lepas ni tak nak aku kacau orang melatah ni 
Tapi aku terhibur laa sikit tgk orang melatah HAHA .
Ingat itu semua zaman kekanak kanakan aku yg nakal tu .
Tapi sekarang tidak lagi wow haha .


Seriusly aku tak kenal siapa kah budak yg comel ni,
tapi muka die pernah aku lihatnya yaa .

Aku die junior aku sekolah rendah dulu ,
atoto die ingat aku laa ,
popular jugak aku ni kan ,
angkat kening sebelah :)

Nampak tak aku popular sebab aku melatah dulu .
Hehe , kerana melatah aku ,
wani ni ingat aku lagi ,
hihi :)
Hihiw aku shegan sebernanye .
kbai :)

So lepas ni jangan kacau org yg melatah tau , tak elok .
Kesian dorang penat kena usik .
Sampai nak menangis tgk dorang melatah .
So jage jage la kalau andai rajin mengusik ,
anda akan terima balaaa nya :)
Selamat membaca kboiboi .




OLD | NEW